Онлайн інтерактивний курс
"Коли навчаємо інших"
Розвиваємо навичку викладання
як людей, які вже давно навчають інших, так і тих, хто тільки наважуються це робити. У кожного своя глибина занурення.

В основі курсу - наукові дослідження в сфері теорії навчання, психології та нейробіології.
11 950 грн (9 950 грн при оплаті до 01.05.2021)
викладач:
Тетяна Герасимова
Старт потоку:
2 червня
15
занять
10
домашніх
завдань
2
власних
уроки
Сертифікат
Загальна інформація
Чи знаєте ви як захоплювати учнів бажанням вивчати ваш предмет?

Як легко та зрозуміло пояснити теоретичний матеріал за 7-10 хвилин?

Які ваші якості можуть допомогти побудувати живе спілкування з найрізноманітнішою аудиторією? Як сформулювати складне питання та як отримати на нього відповідь? Як реагувати в ситуації роздратування та конфлікту під час навчання?

Ці питання і не тільки ми розберемо в курсі.
Що отримаєте після проходження курсу
Завдяки курсу ви:

- навчитеся підбирати методики для різних ситуацій з урахуванням нейробіології та психології
- ставити питания, які спонукають до глибшого вивчення предмету
- відповідати на незручні запитання
- працювати з аудиторією в умовах конфлікту та генерувати його
- створювати беспечную атмосферу для навчання.
Доступ до курсу
Усі заняття відбуваються в Zoom та записуються. Спілкування відбувається в програмі discord. Для кожного заняття потрібно буде виконати відповідні практичні завдання
Формат навчання
Курс триває 2 місяці та складається з 15 занять. Ваше навчання починається з вашого уроку для інших учасників курсу. Далі кожного заняття ми будемо розглядати конкретну навичку та практикуватися, отримуючи зворотний зв'язок від інших учасників курсу та викладача. Таким чином, ви крок за кроком будете слухати своє заняття. У кінці курсу ви знову будете навчати інших учасників курсу з цієї ж теми. Таким чином у вас буде можливість побачити зміни у ваші навичці викладання до та після курсу.

Програма
Представлення практики
Вивчаємо яка практика найефективніша для навчання в рамках навчальної мети
Вивчаємо як давати та отримувати зворотний зв'язок в рамках навчання
Вивчаємо яке оцінювання буде максимально точно відображати результат навчання
Вивчаємо частиною яких знань або навичок може стати вивчене на нашому уроці
Вивчаємо з ким та як будемо навчатися
Вивчаємо поняття навчання та що не є ним
Вивчаємо види уваги та метод роботи з кожним з них
Вивчаємо як навчальна мета буде допомагати навчанню. Обговорюємо таксономію Блума
Вивчаємо які попередні умови необхідні для того, щоб навчання відбулося
Вивчаємо принципи роботи мозку з точки зору того хто навчається
Вивчаємо як ми можемо перевіряти розуміння учнів та яким чином перебудовувати своє викладання
Навчаємо оден одного з урахуванням вивченного
Привітання
Зворотний зв'язок
Поняття навчання
Оцінка вивченного
Робота з увагою
Навчальна мета
Перенесення знань
Попередні умови
Представлення нової інформації
Супровід навчання
Проміжні уроки
Навчаємо одне одного. Отримуємо та надаємо зворотний зв'язок.
Фінішні уроки
Вивчаємо поняття вигорання
Ресурсність викладача
Вивчаємо як створювати заняття використовуючи знання з педагогічного дизайну
Педагогічний дизайн заняття