Марина Морєва
Якщо описати одним словом мої враження від онлайн курс "Essential mathematics", то, напевно, це буде ось так: «Вау!», скільки ж емоцій та вражень вміщується в цьому маленькому слові: від того, скільки ми пройшли, як швидко ці 4 місяці пролетіли, як все побудовано на платформі, а якщо тільки уявити скільки часу зайняли всі ці зйомки та оформлення кожного уроку, скільки сторінок в Гугл-док ми написали, а з якими цікавими людьми познайомив нас цей курс, скільки часу було витрачено на перевірку наших робіт та на коментарі. Все, що було заявлено в анонсі (аналізувати інформацію, яка містить математичні розрахунки; вирішення бізнес-кейсів, застосування Google Sheets та Google Data Studio), все це дійсно було, хоча на початку курсу було важко уявити про таке. Іноді забувалось про те, що це онлайн курс, бо комунікація була постійною, кожна домашнє завдання було не просто оцінено, але й з дуже детальними коментарями, без відповідей, але із запитанням, які допомагають подивитися інакше на задачу, допомагають як каже Тетяна «просунутися», дійти до відповіді (або доповзти). І вже після другого дедлайну, бачиш свій відсоток прогресу з цієї теми. Іноді ти вже здаєшся й думаєш: «Ну, й нехай. Наступна тема буде краще», а потім отримуєш коментарі і це друге дихання відкривається, йдеш, робиш і з'являється оце відчуття: «Юххху! Я це зробила!» Це емоції саме як студента курсу.

Але оскільки в мене за плечима онлайн курс «Мистецтво навчати» та курс «Типологія DISC в навчанні», то я можу казати про іншу сторону цього процесу навчання, коли дуже добре видно, як теорія одного курсу майстерно втілена в іншому курсі, і для мене це дуже цінний досвід. Мене дуже вразила структура курсу. Напевно інше слово, яким би я описала цей курс – це слово «Баланс», баланс між теорією та практикою, коли ти розумієш, що ти начебто маєш «вихідні дні», але при цьому ти в процесі, оте розсіяне мислення, про яке стільки зараз говорять. А ще відчувається, що Тетяна пройшла сама як студент багато різних курсів і вона чітко розуміє, де саме втрачається зв'язок між викладачем/куратором та студентом, де треба «докрутити», де треба втримати увагу, а де треба трошки відпустити, дати час подумати, зробити тест, поміркувати. Багато що можна сказати про курс. Добре, що не 1,5-2 місяці, бо треба втягнутися в процес, але й добре, що не пів року, бо цифра 6 місяців якось лякає, хоча всі, хто були на останньому вебінарі сказали, що можна й ще тільки дайте Новий Рік відсвяткувати. І після свят спілкування продовжилося, але в іншому форматі. Коли ми просили додаткові завдання, ми їх отримували, а потім ще і фідбек по них. Коли виникали питання по завданню або по перекладу якоїсь фрази, ми отримували завжди відповідь. Найголовніше, як на мене, те, що в нашому прогресі постійно були зацікавлені, іноді в нас вірили більше, аніж ми самі в себе. Кожен візьме з цього курсу стільки, скільки буде готовий взяти.
f