"Мені учень сьогодні каже: "Щось ви почали по-іншому викладати".
А я після осмислення своєї цілі, розвивати мислення, і натхненна завданнями дз на рефлексію і таксономіями, а також завданням про активне залучення учнів, почала по-іншому ставити питання на оцінку його ровязків задач, більше на нього покладаю робити висновки з типів задач, які пройшли (ми GMAT адванс якраз проходимо, там для творчості учня якраз є простір).
Це при тому, що раніше я думала, що я майстер питань на переосмислення задачі учнями і що вони в мене і так багато на занятті самі розказують. Але є куди рости.
Я і сама помітила, що краще розумію, що в голові учня і чи засвоїв матеріал. А ще більше кайфую від занять і результатів.
Але коли і учень помітив, то прям вогонь!
Кожне дз для мене майже катарсис, хоч і мало нової інформації, але курс допомагає в уроки цю інформацію втілити. І зміни вже помітні не тільки мені"
Оксана Мосенко
f
Викладач статистики для бізнесу