Юрій Чоп'юк
Навчаючись на бакалавраті
Прикарпатський Національний Університет Ім.В.Стефаника мені не були цікавими практично жодні дисципліни за винятком профільних. Зараз я розумію чому і напишу на прикладі психології!
Вивчав я психологію в університеті двічі, але жодного разу мені не було цікаво готувати семінари про загальні теоретичні засади психології, бо це повна нудотіна, а знання термінів без практичного розуміння не принесуть мені як людині, що займається викладацькою діяльністю жодної користі.
Цікавитись психологією я почав близько року тому, і зрозумів: «що більше ти розумієш кого навчаєш, тим ефективнішим виходить процес навчання». Зараз мені стало цікаво спостерігати за поведінкою різних учнів в різних формах навчання. І впершу чергу за це я хочу подякувати Oksana Arkhypchuk , що дає можливість експериментувати та реалізовувати мої задуми в Kaizen. Alternative Learning .
Зараз у мене вдома пів полиці книг, які хочеться опрацювати (зокрема зараз в процесі читання Джеймс Борґ "Мистецтво говорити", Барбара Оклі "Навчитися вчитися" та Роберт Чалдині "Психологія впливу")
Великий крок та пошвтовх у вивченні психології мені надали Prosteer. Про розвиток . Дякую Tetiana Gerasymova за неймовірно корисний курс "Типологія DISC у навчанні" (на прикладі героїв фільмів"Гаррі Поттер" це ще й дуже цікаво вивчати)
Тепер про DISC знають всі мої близькі друзі і у всіх визначали домінуючі фактори
Окрему вдячність хочу висловити Tikhonova Olga , яка завжди підтримувала, допомагала та супроводжувала протягом всього курсу
Вчитель математики
f